Subject: Ed: Kutse reklaamiseaduse taustabriifile
From: "Carmen Katariina Sikk" <[email-masked]>
To: Kärolin Jenas <[email-masked]>
Date: Fri, 2 Feb 2024 14:50:52 +0200

Saatja: Carmen Katariina Sikk
Saatmisaeg: reede, 2. veebruar 2024 12:33
Adressaat: 'Aivar Pau' <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Koopia: Aap Andreas Rebas <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Riina Soobik <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Vs: Kutse reklaamiseaduse taustabriifile

Tere, Aivar!

Aitäh päringu eest.

Ravimireklaami reguleeriva ravimiseaduse § 84 lõige 10 järgi ei rakendata 
retseptiravimite reklaami keeldu vaktsineerimise edendamisele suunatud 
kampaaniatele, mis on eelnevalt Ravimiameti ja Terviseametiga kooskõlastatud 
(vt Ravimiseadus–Riigi Teataja 
<https://www.riigiteataja.ee/akt/104052016004> )
Antud Pfizeri COVID-19 vaktsineerimise edendamisele suunatud kampaania on 
Ravimiametiga kooskõlastatud, 23.11.2023 otsus nr JV-3/4728-2, ja 
Terviseameti poolt 16.11.2023.

Parimate soovidega
Carmen Katariina Sikk
Ravimiameti kommunikatsioonijuht
Tel 737 4140
[email-masked] 
<mailto:[email-masked]>

Saatja: Aivar Pau <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: reede, 2. veebruar 2024 09:06
Adressaat: Aap Andreas Rebas <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Riina Soobik <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Carmen Katariina Sikk 
<[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Vs: Kutse reklaamiseaduse taustabriifile

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

MKMi ettevõtluskeskkonna valdkonna juht Merike Koppel ütles eilsel briifil, 
et "täna ei tohiks isegi reklaamida seda, et tulge tehke covidi vaktsiini 
või tulge rinnavägi sõelruuringule. Need reklaamid on olemas ja need 
reklaamid on tegelikult seadusevastased".

Sellest minu küsimus, et kas Pfizeri praegu teledes jooksev 
koroonavaktsineerimise reklaam on seadusevastane. Aga kaasan siis kohe ka 
ravimiameti.

Tervitades
Aivar Pau